
Webinar over impact AI op mkb
Hoe komt het dat er wel al een digitale keurmeester is die de kwaliteit van de tomaten uit het Westland...
In de ‘Blijf stralen’ campagne zien we dat bloemen en planten vele uitdagingen ervaren tijdens het groeien en bloeien. Maar ondanks dat, zien we ze altijd weer terugveren en zich oprichten naar de zon. Als bloemen en planten dat kunnen, dan moet het ons in de huidige situatie toch ook lukken? De eenvoudigste manier om geïnspireerd te raken door de positieve energie van bloemen en planten is om ze zelf in huis te halen. Blijf stralen met bloemen en planten uit Europa. De voornaamste doelgroep? Mannen en vrouwen tussen de 25 en 54 jaar.
Middelen
De kleurrijke campagne wordt uitgerold in Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, België, Bulgarije, Denemarken en Nederland. Consumenten in zeven Europese landen krijgen de positieve boodschap van de campagne via tv, YouTube, radio en op de winkelvloer.
Via tv, YouTube Masthead, YouTube TrueView en radio worden deze consumenten drie weken lang geïnspireerd en gestimuleerd om bloemen en planten te kopen. Voor detailhandel is er POS-materiaal beschikbaar. PR en social media worden per land bepaald, de afzender van de campagne is de Europese sierteeltsector.
Herstel van Covid-19 crisis
De sierteeltsector is in 2020 hard geraakt door de coronacrisis en krijgt voor de campagne daarom financiering uit het noodfonds voor de Europese landbouwsector. De campagne is geïnitieerd door zes samenwerkende Europese sierteeltpromotie-organisaties.
Hoe komt het dat er wel al een digitale keurmeester is die de kwaliteit van de tomaten uit het Westland...
Met trots introduceren G&G Flowers en Wico Flowers samen met veredelaar Floritec deze week maar liefst vier...
Donderdag 22 april presenteren de jonge boeren en telers een manifest met hun toekomstvisie aan de...
Instagram: Transportband op transport 20-04-2021 10:37 |
Slimme robots vergroten waarde verse groente 20-04-2021 10:28 |
Minder verlies product en kwaliteit door Liquidseal 20-04-2021 10:13 |
Plantion veilt op Koningsdag 20-04-2021 10:13 |
'De spelregels veranderen' 20-04-2021 09:51 |
Pothortensia’s HBA testen goed op houdbaarheid 20-04-2021 09:49 |
Instagram: Soepeltjes 20-04-2021 09:45 |
Greenyard stel verwachting omzet naar boven bij 20-04-2021 09:43 |
Royal Lemkes boekt successen in bewogen jaar 20-04-2021 09:42 |
1 op 5 werknemers zag niemand tijdens het werk 20-04-2021 09:36 |
Reacties (0)
Er zijn nog geen reacties